Інформатика 10 клас

Результати виконаних завдань відсилати на електронну пошту:
Informatika1122017@gmail.com


Інформатика 10 клас
Урок 1 Дата: 16.03
Тема уроку: Загальні відомості про запити. Створення й виконання запитів на вибірку данних.
Самостійна робота ( здати до 19.03.2020)
https://drive.google.com/file/d/1Cuazv6rv91iy4URk1vyJWN9RQpQusCs-/view?usp=sharing
Домашнє завдання: опрацювати конспект.
  Почитай тут:                                                                                                       
 Подивись тут:


Урок 2 Дата: 19.03.2020
Тема уроку: Запити з функціями і з полями, що обчислюються.

Опорний конспект:
Подивись відео:
Домашнє завдання: опрацювати опорний конспект; пройти он-лайн тестування:
                                  1. відкрий посилання join.naurok.ua
                                  2. введи код доступу 186187
                                  3. відповідай на питання.
                                  4. пройти до 22.03.2020 22:00 

Урок 3 Дата 23.03.2020
Тема: Запити з параметрами. Перехресні запити.

Опорний конспект ТУТ
Запити з параметром подивись ТУТ
Перехресні запити подивись ТУТ
Перевір себе ТУТ
Домашн завдання: опрацювати опорний конспект. 
Питання для самоперевірки:
1. Що таке параметр у запитах?
2. Як задати параметри у запитах?
3. Як змінити тип данних у параметра?
4. Що таке перехресний запит?
5. Який вигляд має результат перехресного запиту?
Як змінити тип запиту зі звичайного до перехресного?


Урок 4 Дата: 30.03.2020
Тема уроку: Створення форм за допомогою простих засобів. Елементи керування та властивості форм.

    Форма Access – це об’єкт бази даних, за допомогою якого можна створити інтерфейс користувача для програми бази даних. "Зв’язана" форма – це форма, безпосередньо підключена до джерела даних, як-от таблиці чи запиту, за допомогою якої можна вводити, редагувати або відображати дані з цього джерела даних. Також можна створити "вільну" форму, яка не веде прямо до джерела даних, але яка все одно містить кнопки, підписи або інші елементи керування, необхідні для роботи з програмою.
     За допомогою зв’язаних форм можна керувати доступом до даних, наприклад, які поля або рядки даних відображати. Скажімо, деяким користувачам знадобляться лише кілька полів у таблиці з багатьма полями. Якщо надати цим користувачам форму, що містить лише потрібні їм поля, їм буде простіше використовувати базу даних. Ви також можете додати до форми кнопки та інші функції, щоб автоматизувати дії, які виконуються часто.
    Уявіть собі, що зв’язані форми – це вікна, через які люди бачать і використовують вашу базу даних. Ефективна форма прискорює використання бази даних, оскільки в ній не потрібно нічого шукати. Візуально приваблива форма підвищує зручність і ефективність роботи з базою даних, а також допомагає запобігати введенню неприпустимих даних.

Опорний конспект ТУТ

Більш детальніше дивись в презетаії:



Та подивись відео:





Домашнє завдання: опрацювати опрний конспект та відео. Пройди он-лайн тест ТУТ




Урок 5 Дата: 02.04.2020
Тема уроку: Створення форм за допомогою конструктора форм.
       
         Форма в БД - це спеціальне структуроване вікно, яке призначено для введення й відображення інформації. Форму можна представити так, щоб вона повторювала форму бланка. Вони створюються з набору окремих елементів керування й позволяють виконувати перевірку коректності даних при введенні, проводити обчислення, забезпечують доступ до даних у зв'язаних таблицях за допомогою підлеглих форм. Джерелом даних для форми є таблиці або запити.
        В Access можна створити форми наступних видів: 
 форма в стовпець або повноекранна форма;
 стрічкова форма; 
 таблична форма; 
 форма головна/підлегла; 
 зведена таблиця; 
 форма-діаграма. 
Для створення форм в Access використовуються наступні засоби:
 Автоформа — автоматизований засіб для створення форм трьох стандартних типів: у стовпець, стрічкова, таблична. При цьому у форму вставляються всі поля із джерела даних. 
 Майстер форм — програмний засіб, який дозволяє створювати структуру одного із трьох стандартних типів форми в режимі діалогу з розроблювачем форми. При цьому у форму вставляються обрані користувачем поля із джерела даних. 
 Конструктор форм — дозволяє конструювати форму користувачем у вікні Конструктора форм.
Почитай ТУТ
Подивись відео:

Домашнє завдання: опрацювати п.4.3. в підручнику ТУТ с.74-77.



Урок 6 Дата: 06.04.2020
Тема уроку: Використання форм для введення й редагування даних.

    У попередніх розділах уже було зазначено, що форми призначені для організації інтерфейсу та зручності користувача використовувати базу данних.
    Після створення форми із встановленим джерелом даних під час відкриття форми в режимі перегляду дані із джерела будуть автоматично під' єднуватися та відображатися.
    У разі внесення змін дані зберігаються та заносяться у відповідне джерло.
    Залежго від вибраного типу форми (проста, стрічкова...) дані відображаються для одного або декількох записів.
    Редагування даних відбувається з клавіатури або, якщо тип об' єкта список, поле зі списком, зміна значень здійснюється шляхом вибору відповідного значення.
    Редагування даних відбувається з клавіатури або, якщо тип об' єкта список, поле зі списком, зміна значень здійснюється шляхом вибору відповідного значення.

Подивись Відео1:

Подивись Відео2:

Домашнє завдання:  опрацювати п. 4.4.  в підручнику ТУТ с.78-81.



Урок 7 Дата: 09.04.2020
Тема уроку: Практична робота 5. Створення форм.

Для роботи будемо використовувати створену базу данних ТУТ
Завдання ТУТ
Та подивись відео:
Відео1:




Відео2:

Домашнє завдання: виконати практичну роботу та результати відправити вчителю.




Урок 8 Дата: 13.04.2020
Тема уроку: Поняття звіту. Автоматичне створення звіту.
В Access можна створити різноманітні звіти, від простих до складних. Перш за все слід поміркувати про джерело записів, на якому базуватиметься звіт. Незалежно від того, чи є звіт простим списком записів, чи згрупованим зведенням щодо продажу за регіонами, спочатку необхідно визначити, у яких полях містяться потрібні для звіту дані та в яких таблицях або запитах розташовано ці поля.
Після того як ви визначите джерело записів, зазвичай найпростіше створити звіт за допомогою майстра звітів. Майстер звітів – це засіб Access, який допомагає сформувати звіт на основі відповідей, отриманих на поставлені запитання.



Подивись відео:

Завантаж БД Школа
Домашнє завдання: проаналізувати п. 5.1 с.83-85 та завдання для самостійного виконання 1-6 с.85.


Урок 9 Дата: 16.04.2020
Тема уроку: Створення звіту за допомогою конструктора звітів.

   Перегляньте презентацію. Зверніть увагу на нові для Вас поняття:



Звіти призначені для оформлення вихідних документів з певними даними із бази даних згідно вимогам стандартів чи замовника і виведення їх на друк. Звіт виводиться на екран або друкується.
Для правильного формування звітів, потрібно коректно вводити інформацію в таблиці.
Існують три методи створення звітів:
  •  За допомогою автозвітів на основі таблиці або запиту;
  • За допомогою майстра  звітів на основі одної або кількох таблиць або запитів;
  • За допомогою конструктора.
                          Створення звітів в режимі конструктора

Створення звітів в режимі конструктора виконується:
1.  У вікні бази даних натисніть кнопку Отчеты на панелі Объекты.
2.  Натисніть кнопку Создать на панелі інструментів вікна бази даних.
3.  У діалоговому вікні Новый отчет виберіть пункт Конструктор.
4.  Виберіть таблицю чи запит, які містять дані , на основі яких буде створено звіт.
Для того , щоб створити звіт на основі кількох таблиць, оберіть запит.
5.  Натисніть кнопку ОК.
Microsoft Access відкриє звіт у режимі конструктора.
 Перегляд та друк звітів
Для того, щоб задати необхідні розміри звіту :
1.  Відкрити звіт в режимі попереднього перегляду.
2.  Задати потрібний розмір звіту , перетягуючи відповдні границі.
3.  Натиснути кнопку Сохранить на панелі інструментів.
Для того, щоб роздрукувати звіт :
1.  Відкрити звіт в режимі попереднього перегляду.
2.  В меню Файл вибрати команду Печать.


Домашнє завдання: проаналізувати п. 5.2 с. 86-90; пройти тестування ТУТ



Урок 10 Дата: 23.04.2020
Тема уроку: Практична робота 6. Створення звітів.

1. Переглянути презентацію та відео. 
2. Виконати Практичну роботу 6 та надіслати її на пошту вчителю Informatika1122017@gmail.com





Використовуй базу даних ТУТ 

Домашнє завдання: повт. 5.2 с.91

Урок 11 Дата: 27.04.2020
Тема уроку: Призначення, основні поняття та терміни мови SQL.

Уважно!!! переглянути презентацію та відео:



Почитай ТУТ

Подивись відео:

Пройди онлайн тестування ТУТ (лише 1 раз)

Домашнє завдання: проаналізувати параграф 6.1, с. 92-94.


Урок 12 Дата: 30.04.2020
Тема уроку: Найпростіші запити мовою SQL у системі Ассеss.

Уважно!!! переглянути презентацію:



Почитай тут

Перевір себе тут

Домашнє завдання: проаналізувати підручник с. 94-96. 


Урок 13 Дата: 04.05.2020
Тема уроку: Запити з умовою. Групування запитів.

Уважно!!! переглянути презентацію:



Подивись відео:

Домашнє завдання: проаналізувати підручник с. 96-99. 


Урок 14 Дата: 07.05.2020
Тема уроку: Сутність імпорту та експорту об'єктів.

Уважно!!! переглянути презентацію:



Почитай ТУТ
Почитай ТУТ

Подивись:
Подивись:

Домашнє завдання: проаналізувати підручник п. 7.2 с. 100-105; перевір себе ТУТ (лише 1 раз).

Урок 15 Дата: 14.05.2020
Тема уроку: Імпорт об'єктів з однієї бази даних в іншу.

Опрацювати презентацію:



Подивись відео:


Подивись відео:


Домашнє завдання: опрацювати параграф 7.2 с.101-105.



Урок 16 Дата: 18.05.2020

Тема уроку: Експорт об'єктів з однієї бази даних в іншу.

Опрацювати презентацію:




Домашнє завдання: проаналізувати параграф 7.3 с. 105-107; підготуватися до контрольної роботи з теми "Бази даних".


Урок 17 Дата: 21.05.2020

Тема уроку: Підсумкова контрольна робота.

Отримати завдання ТУТ. Виконувати лише 1 раз. Завдання доступні до 25.05. Не поспішайте. Уважно читайте запитання.


Урок 18 Дата: 25.05.2020

Тема уроку: Виконання колективного навчального проекту.

 Опрацювати презентацію:



Робота за комп'ютером: створіть базу даних. Пропоную опис предметних областей для навчальних проектів.
Варіант 1. Футбол
Кожний футбольний клуб має назву, рік заснування і розташовується в певному населеному пункті певної країни. У клуба є багато гравців і один головний тренер. Відомі прізвища, імена і дати народження тренерів і гравців. Крім того, про кожного гравця відомо, яке амплуа він виконує на футбольному полі. Клуби з клубами грають матчі, які проходять у певний день на певному стадіоні і завершуються з певним рахунком. Потрібно також зберігати відомості про те, який з клубів був господарем поля, а який – гостем у кожному матчі.
Варіант 2. Вступ до ВНЗ
Про кожного абітурієнта відомі його прізвище, ім'я, стать і дата народження. Абітурієнт може здавати 3110 з кількох предметів і отримувати з кожного з них певний бал. Вищі навчальні заклади здійснюють підготовку за кількома напрямами і з кожного з них є перелік предметів для абітурієнтів та прохідних балів 3110 з кожного такого предмету. Абітурієнт може подавати документи на вступ до кількох ВНЗ, причому на кілька спеціальностей у кожному, але зарахований на навчання може бути тільки в один ВИЗ.
Варіант 3. Державний устрій
Про держави відомі їхні назви та форми державного устрою (демократія, монархія тощо). Слід зберігати відомості про прізвище, ім'я та посаду голови кожної держави, прізвища, імена та посади членів уряду, а також прізвища та імена всіх громадян. Людина може бути громадянином кількох держав.
Варіант 4. Мобільний зв'язок
Кожен номер мобільного телефону належить певному оператору,  причому за першими  трьома  цифрами  номера  оператора можна визначити однозначно. Потрібно зберігати відомості про те, з яких номерів на які було здійснено телефонні дзвінки, який час початку і тривалість кожного дзвінка. Крім того, кожен номер відповідає певному тарифному плану, що встановлюється оператором. Будемо вважати, що кожен тарифний план, крім назви, характеризується трьома параметрами: вартістю дзвінка, вартістю CMC та вартістю хвилини розмови.
Варіант 5. Музика
Є відомості про музичні гурти, їх учасників, дискографію та окремі композиції. Щодо кожного гурту відомий рік його заснування та музичний стиль, а щодо кожного учасника – прізвище, ім'я, рік народження та роль у гурті. Гурти випускають альбоми, відомі їхні назви та роки випуску. Альбоми складаються з композицій, що характеризуються назвою і тривалістю. Одна композиція може входити до складу кількох альбомів. У гурту може бути лідер. Музикант може бути лідером тільки одного гурту.
Варіант 6. Програмне забезпечення
Щодо кожної програми відома її назва, а також є текст, що описує її призначення. Програма має версії, кожна з яких характеризується номером і датою випуску. Програма може входити до складу програмного пакету і працювати на платформі однієї або кількох операційних систем. Операційні системи мають всі властивості програм і, крім того, характеризуються розрядністю, типом інтерфейсу, можуть бути однозадачними чи багатозадачними.
Варіант 7. Водні ресурси
Кожна ріка характеризується назвою, довжиною і площею басейну, а море – площею водної поверхні. Потрібно зберігати відомості про те, територією яких держав протікає ріка, а також у яку водойму (море чи іншу ріку) вона впадає. Штучні моря (водосховища) також характеризуються площею водної поверхні і в них також можуть впадати ріки, однак кожне водосховище, на відміну від природного моря, розташоване на певній ріці.


Комментариев нет:

Отправить комментарий