Інформатика 9 клас

Результати виконаних завдань відсилати на електронну пошту:
Informatika1122017@gmail.com

9 клас

Урок №1 Дата: 16.03.2020
Тема: Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). Опитування з використанням онлайн-форм.
Завантажити тут:
https://drive.google.com/file/d/1aBmQb0y-M5kJr8I06rYll2r2LqvxW8na/view?usp=sharing
Подивись відео:
https://www.youtube.com/watch?v=eLc0Box0Isg
Домашнє завдання: Створіть опитувальник для проведення анкетування учнів щодо вибору їхньої майбутньої професії. Надішліть форму вчителю Informatika1122017@gmail.com (до 19.03.2020).


Урок №2 Дата: 18.09.2020
Тема: Опитування з використанням он-лайн форм.
Перевірка домашнього завдання: 1. відкриваємо посилання join.naurok.ua
                                                         2. вводимо код доступу 116103
                                                         3. відповідаємо на питання
Опорний конспект:
https://drive.google.com/file/d/1sWvc44YsKofvUGhxhijNNadmjZy0UVCO/view?usp=sharing
Домашнє завдання: опрацювати п. 27.3 с.184. Створене онлайнове опитування відтправляємо вчителю Informatika1122017@gmail.com (до 23.03.2020).


Урок №3 Дата: 23.03.2020
Тема: Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Створення і використання спільних електронних закладок. Синхронізація даних. Канали новин.

 Доступ до інформаційних матеріалів персонального навчального се
редовища можна організувати декількома способами:

    1) використати онлайновий сервіс електронних закладок для швид
кого доступу до сайтів з будь-якого пристрою, які використовує 

користувач;

    - Pocket (https://getpocket.com/);

    - Streme (http://streme.co/).

    2) розмістити документи, збережені на локальному диску, у хмару;

    3) синхронізувати Google Диск із локальним диском комп’ютера.

    Для того щоб мати доступ до власних документів з будь-яких пристроїв, можна синхронізувати дані, які розміщені на різних пристроях. Для цього встановлюють додаток Google Диск на комп’ютері. За замовчуванням усі дані в розділі Мій диск будуть синхронізовані з Google Диском на комп’ютері.

    Синхронізація даних — це процес, що забезпечує встановлення відповідності даних на всіх пристроях, незалежно від того, на якому з них відбувалися зміни. Наприклад, файл, який змінено у хмарному офісному пакеті, матиме такий самий зміст, як його відповідник на локальному Google Диску.
    Канали новин. Для того щоб отримувати повідомлення про зміни, які відбулися на сайті, чи появу нових дописів, наприклад, у веб-журналах чи блогах, використовують так звані канали новин, що організовують за допомогою технології RSS, яку ще називають фідом (від англ. feed — живлення, постачання, канал).

Подивись презенацію ТУТ

Домашнє завдання: Створіть на Google Диску документ для спільного створення реклами у формі малюнка однієї з професій, які ви представлятимете на «Ярмарку професій». Долучіть до спільного редагування ще одного учня класу. Надайте доступ для коментування результатів своєї роботи вчителю та учню-експерту. Опрацювати 27.4 с.186-189.




Урок №4 Дата: 25.03.2020
Тема: Практична робота 12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.
Хід роботи
(завдання з підручника с. 199-200))


Завдання. ЛІТНЯ ШКОЛА:
Учні 9 класу вирішили організувати в школі під час літніх канікул 5-денну літню школу для молодших школярів, яка триватиме не більш як три години кожного запланованого дня. Розподіліть обов’язки в групі та виконайте завдання:

1.Обговоріть ідею літньої школи.
2. Створіть текстові онлайнові документи: оголошення про проведення літної школи, розпорядок роботи, лист-звернення до волонтерів.
3. Розробіть онлайнову форму для підготовки роботи літньої школи та відповідну електронну таблицю для отримання відповідей з форми для реєстрації учасників літної школи, голосування, реєстрації волонтерів літньої школи.
4. Засобами офісних веб-програм спільно розробіть документи: кошторис, презентацію, емблему літньої школи.

5.Оцініть роботу кожного у групі за критеріями роботи в групі, які розміщені у файлі Робота в групі в папці Навчальне середовище.

Це відео допоможе тобі виконати практичну роботу:



Домашнє завдання: повторити §27. 




Урок №5 Дата: 30.03.2020
Тема: Етапи створення веб-сайтів. Конструювання сайтів.
     
     Багато хто з вас мають власні захоплення, якими би хотіли поділитись зі світом: хтось пише вірші, хтось малює, захоплюється сучасним мистецтвом тощо. А чи не виникало у вас бажання створити власний сайт для реалізації своїх ідей? Якщо так, то цей урок саме для вас, бо на ньому ви дізнаєтеся, як за короткий час створити і розмістити в Інтернеті власний сайт, як його обслуговувати, наповнювати, підвищувати рівень відвідуваності.

Ознайомся з новим матеріалом ТУТ

Основні етапи створення сайту. Подивись відео:




Домашнє завдання: опрацювати § 29.1-29.4 с.201-207.
Перевір себе та пройди он-лайн тестування ТУТ

Урок №6 Дата: 01.04.2020
Тема: Поняття мови розмітки гіпертексту.


Основні поняття:
Гіпертекст – це електронний документ, який містить гіперпосилання на інші документи. Термін «гіпертекст» у 1969 році запровадив Тед Нельсон, хоча принцип організації інформації з використанням посилань відомий віддавна. Ідею гіпертекстових інформаційних систем на теоретичному рівні сформулював В.Буш у 1945 році.

Гіпертекстова технологія – це інформаційна технологія, що базується на використанні гіпертекстів. Її застосовують у комп’ютерних енциклопедіях і навчальних програмах, у прикладних програмах для роботи з довідковою інформацією, а також для організації доступу до інформації у WWW – просторі.
Web-документ – це текст, написаний мовою HTML чи іншою, який призначений для перегляду електронної інформації на екрані комп’ютера за допомогою браузера. Web-документи зберігаються і пересилаються як текстові файли з розширенням htm і html тощо.
Web-вузол (web-сайт)декілька документів на одну тему, що є на деякому комп’ютері чи належать одному власникові. Web-вузоли створюють Web-дизайнери.
Web-дизайн – це сукупність правил і рекомендацій, якими мають користуватись автори, якщо вони хочуть, щоб їхні сторінки були інформативними і виглядали привабливо.



Домашнє завдання: Опрацювати § 29.5-29.6. Створіть web-сторінку за допомогою текстового редактора WordPad з розповіддю про себе. Користуйтесь прийомами роботи з буфером обміну. Немає різниці у верхньому чи нижньому регістрі будуть набрані теги коду. Після набору і редагування збережіть документ у файл з розширенням html та відправте його вчителю на елекронну адресу Informatika1122017@gmail.com .


Урок №7 Дата: 06.04.2020
Тема: Використання онлайн-систем конструювання сайтів.

Дизайн веб-сайта – це кропітка робота, яка спирається на знання основних понять дизайну, використання правил ергономіки та врахування таких основних складових веб-дизайну:
q    форма подання та стиль наповнення сайта, його зміст;
q    оформлення – графічні елементи, навігація, шрифти, кольорова гамма;
q    технології – засоби створення, форматування сторінок і надання їх динамізму;
q    подання – швидкість і надійність відображення сайта в мережі;
q    мета – причина створення сайта й очікувані результати.
При створенні сайту сайт, слід враховувати:
q  недоцільно використовувати великі анімовані зображення на головній сторінці;
q  не слід використовувати широкі зображення;
q  не варто розміщувати на головній сторінці велику кількість кнопок, емблем каталогів, посилань;
q  недоцільно розміщувати на сторінці «довгі» тексти.
q  не слід робити кольорову гаму занадто яскравою;
q  необхідно перевіряти сайт на наявність помилок;
q  потрібно використовувати правило «п’ятірки»: не більше ніж п’ять шрифтів;
q  не слід використовувати напис Сторінка в розробці – краще прибрати посилання на таку сторінку.

Подивись презентацію:



Виконати вправу 2, 3 стор 209-211 можна скористатись відео для самоперевівки
Вправа 2



Вправа 3


Домашнє завдання: опрацювати п. 29.7 с. 209-212; пройти тестування ТУТ (до 9.04.2020)



Урок №7 Дата: 08.04.2020
Тема: Практична робота №13 "Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем"

Мета:
·         навчальна: закріпити вміння і навички учнів з використання онлайн-систем для конструювання сайтів;
·         розвиваюча: розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики;

·         виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.



Завдання: виконати будь-яке завдання з підручника с. 214. До практичної роботи надати доступ вчителю.


Урок №8 Дата: 13.04.2020
Тема: Розв'язування компетентнісних задач
Перебуваючи в інформаційному суспільстві, кожному з вас необхідно не лише орієнтуватись в океані інформації, а й організовувати своє життя таким чином, щоб при найменших витратах часу, сил і засобів отримувати від своєї діяльності найбільшу віддачу. Будемо цього вчитися, розв’язуючи практичні компетентнісні задачі.
Компетéнтність — проінформованість, обізнаність, авторитетність.
Компетентність у перекладі з латинської competentia означає коло питань, у яких людина добре обізнана, має знання та досвід.
Компетентність також визначається як набута у процесі навчання інтегрована здатність особистості, яка складається із знань, досвіду, цінностей і ставлення, що можуть цілісно реалізовуватися на практиці.
Компетентнісні задачі з інформатики можна розглядати як  тип технологічних задач, для яких обов’язковим є застосування ІКТ, як  засобу розв’язування.  Під задачею розуміється система, обов‘язковими компонентами якої є опис технологічної ситуації з опорою на раніше  засвоєні технологічні знання чи особистий досвід учня, та  вимогу, тобто опис шуканого, обо‘язковими елементами якого виступають:
- запитання, спрямовані на виявлення вже сформованих чи набуття нових технологічних знань;
- завдання, що містять вимоги щодо виконання технологічних операцій.
Розв’язування компетентнісних задач зазвичай передбачає сім етапів діяльності учнів:
Ø    визначення, ідентифікація даних: учень  розуміє умову задачі, правильно  ідентифікує поняття, деталізує запитання, знаходить у тексті задачі відомості та дані, які задані в явному чи неявному вигляді;
Ø    пошук даних: учень формує стратегію розв’язування задачі,  планує свою роботу при виконанні завдання, добирає умову пошуку для розв’язування завдання,  співставляє результати пошуку із метою, здійснює  пошук  даних в Інтернеті);
Ø    управління: учень  структурує потрібні дані для пошуку розв’язку;
Ø    інтеграція: учень  порівнює і співставляє відомості із кількох джерел, виключає невідповідні та несуттєві відомості та вчасно зупиняє пошук.
Ø    оцінка: учень правильно шукає відомості у базі даних,  вибирає ресурси згідно з сформульованими чи запропонованими критеріями;
Ø    створення: учень  враховує особливості призначення підсумкового документа,  добирає середовища опрацювання даних, стисло і логічно грамотно викладає узагальнені дані,  обґрунтовує свої висновки;
Ø    передавання повідомлень:  учень у разі потреби архівує дані, адаптує повідомлення для конкретної аудиторії, створює підсумковий документ акуратно та презентабельно.
ВИКОНАТИ Умова задачі1
Домашнє завдання: Створити презентацію із результатами досліджень та висновками.


Урок №9 Дата: 15.04.2020
Тема: Розв'язування компетентнісних задач



ВИКОНАТИ Умова задачі2. «Оновлюємо комп’ютерний клас»
Учні 9 класу вирішили звернутися до адміністрації школи з пропозицією про необхідність доукомплектування комп’ютерного класу школи. Для цього вони планують визначити, які апаратні засоби, встановлені у класі, потребують заміни, де можна придбати комплектуючі та за яку мінімальну вартість. Окрім цього, учні планують запропонувати замінити програмне забезпечення, необхідне для навчання, на відповідне за призначенням, але яке поширюється з ліцензією вільного використання.
Оберіть форму подання звернення, яке буде зручним для перегляду адміністрацією школи. Створіть звернення у вибраному середовищі. Організуйте спосіб розміщення матеріалів, який буде доступний учням класу.
Домашнє завдання: виконати задачу2, надати доступ до матеріалів учителю; пройти онлайн тестування ТУТ.

Урок №10 Дата: 21.04.2020
Тема: Розв'язування компетентнісних задач

Тема проекту
Ремонт у кімнаті
Завдання:
     Зробити розрахунки для ремонту у кімнати максимально вигідно.
Обрати найвигідніші матеріали
План
1.   Обрати дизайн для кімнати
2.   Змінити покриття полів
3.   Вирівняти стелю
4.   Обрати матеріали для естетичного оформлення кімнати ( шпалери, фарба, багети…)
5.   Замінити вікна та двері
6. Для цього використаємо інтернет-ресурсу https://planner5d.com/ru/e/
7..Зробити розрахунки у програмному забезпечені Excel.

Дізнатися біьше про Planner 5d


Приклад оформлення звіту ТУТ

Домашнє завдання: виконати задачу3, надати доступ до матеріалів учителю.



Урок №11 Дата: 27.04.2020
Тема: Розв'язування компетентнісних задач


Завдання «Smart City»
     Переглядаючи матеріали сайта http://forum.e.gov.ua/itdir2/, ви дізнались, що в Україні декілька міст має цікавий досвід реалізації проекту Smart City. Таке «розумне» місто чи село ви плануєте запропонувати створити громаді свого населеного пункту. Для цього вам потрібно розробити інформаційні матеріали, у яких подати пояснення, що таке Smart City, навести 5 ознак такого «розумного» міста чи села, подати приклади реалізації проекту в 5 населених пунктах України, 5 містах Європи та 5 містах у світі. Створіть власні пропозиції щодо побудови Smart City у вашому населеному пункті у вигляді дорожньої карти реформи.
Оберіть форму подання своїх матеріалів, що дасть змогу продемонструвати всі знайдені відомості та напрацьовані матеріали. Створіть представлення матеріалів у вибраному середовищі. Організуйте спосіб розміщення матеріалів, який буде доступний учням класу.
Надайте доступ до матеріалів учителю.

Домашнє завдання:

Повторіть відомості про проектну діяльність та пригадайте які проекти ви виконували в попередніх класах

Урок №12 Дата: 29.04.2020
Тема: Розв'язування компетентнісних задач

     Вам з однокласниками потрібно привітати ветеранів з Днем Перемоги. Оберіть форму подання привітання зі святом та створіть у будь-якому вибраному вами середовищі. Надайте доступ до матеріалів вчителю. 
     Це може бути відео, презентація, привітальна листівка та будь-який інший продукт вашої діяльності.

Виконання колективного навчального проекту з дослідженням предметної галузі навчального курсу "Інформатика"

Урок №13 Дата: 04.05.2020
Тема: Вибір теми проекту. Визначення проблеми, теми та завдань проекту; розподіл ролей і планування колективної діяльності.

Уважно перегляньте презентацію:



Опрацюйте Опорний конспект

Домашнє завдання: проаналізуйте опорний конспект та презентацію; об'єднайтесь в групи по 3-4 учні та оберіть тему для створення навчального проекту. Теми подані на слайді 2 та 3.  Надішліть на адресу вчителя склад групи та тему, над якою будете працювати.

Урок №14 Дата: 06.05.2020
Тема: Добір засобів опрацювання данних. Добір засобів подання результатів навчального проекту.

Уважно перегляньте презентацію:



Робота за комп'ютером:


Домашнє завдання: працюємо над проектом; підготуватися до підсумкової контрольної роботи.

Урок №15 Дата: 13.05.2020
Тема: Підсумкова контрольна робота

Доброго дня. Завдання контрольної роботи доступні за посиланням  ТУТ. Проходити тест лише 1раз. Кінцевий термін проходження 15.05.2020 о 21.00. 


Урок №16-17 Дата: 18.05.2020, 20.05.2020
Тема: Виконання колективного навчального проекту.

Етапи роботи над проектом
1. Підготовчий етап:  
  визначення  теми  та  мети проекту
  обговорення проблеми
  висунення гіпотези
2. Планування  
  визначення джерел
  визначення засобів збирання, методів аналізу інформації
  визначення способів представлення результатів
  установлення критеріїв оцінювання результату процесу
3. Реалізація:
  дослідження, спостереження, робота з інформаційними ресурсами, анкетування, експеримент
  аналіз інформації, підбиття підсумків, формулювання висновків
  оформлення результатів роботи над проектом залежно від обраної форми
представлення
  підготовка опису проекту та тексту доповіді до захистуПрезентація /захист
  творчий звіт, презентація отриманих результатів
4.Оцінювання: 
  оцінювання результатів проектної діяльності за встановленими критеріями


1. Опрацюйте підручник с. 217-218
2. Оберіть тему проекту
3. Створіть проект та продовжуйте працювати над ним на наступному уроці
4. Результати роботи надіслати вчителю

Домашнє завдання: повторити підручник § 32 ст. 217-218. Повідомити вчителю з ким ви працюєте над проєктом, та тему проєкту. (25.05.2020 захист проектів)


Урок №18-19 Дата: 25.05.2020, 27.05.2020
Тема: Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

     Добігає кінця навчальний рік. Сподіваюся, він був плідний та корисний для вас. Попереду на вас чекають канікули — незабутній час. Проведіть їх із користю і не забувайте про правила, які збережуть вам здоров’я та гарний настрій! До побачення!


Комментариев нет:

Отправить комментарий