Результати виконаних завдань відсилати на електронну пошту:
Informatika1122017@gmail.com
6 клас
Урок 1 Дата: 20.03.2020
Тема: Вкладені алгоритмічні структури повторення
Опорний конспект ТУТ
Подивись відео ТУТ
Пройти он-лайн тестування:
Пройти он-лайн тестування:
1. відкрий посилання join.naurok.ua
2. введи код доступу 339539
3. відповідай на питання.
4. пройти до 25.03.2020
Домашнє завдання: опрацювати опорний конспект. Підручник с. 112-117.
Урок 2 Дата: 03.04.2020
Тема: Вкладені алгоритмічні структури розгалуження
Ситуації, коли, залежно
від того, чи виконується умова, треба приймати різні рішення або виконувати
різні дії, трапляються часто.
Таку ситуацію в
алгоритмах називають розгалуженням.
Розгалуження – це дія (ситуація) в алгоритмі,
залежно від якої приймаються різні рішення або виконуються різні дії.
Подивиться #34телеканал #школаонлайн
Гра "Лабіринт - умови" з 3-го курсу
Домашнє завдання: прочитати підручник с. 122-130
ТЕСТ 1 ТУТ
ТЕСТ 2 ТУТ
Урок 2 Дата: 10.04.2020
Тема: Розв'язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження. Практична робота №7.
Вправа2 Кросворд «Алгоритм»
Вправа1 «Правильні і неправильні судження»
1. Алгоритмом називається наперед задана скінченна
послідовність команд, виконання яких приводить до досягнення поставленої мети.
2. Види алгоритмів: лінійний, циклічний, розгалужений.
3. У середовищі програмування Scratch не можна створювати
власні програми, ігри, мультфільми.
4. Спрайт – це виконавець алгоритму у середовищі
програмування Scratch.
5. Лінійний
алгоритм – це алгоритм, у якому
дії виконуються у хаотичному порядку.
6. Команди якщо, якщо… інакше використовують
при створенні розгалужених алгоритмів.
Запитання кросворду
1.
Графічний об’єкт, яким можна керувати за допомогою команд Скретч.
2.
Базова структура алгоритмів у вигляді послідовності команд.
3.
Алгоритм, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп’ютером.
4.
Одна з форм подання алгоритму.
5.
Місце виконання алгоритму.
6.
Людина, тварина або пристрій, які здатні виконувати команди.
7.
Навчальне середовище виконання алгоритмів.
8.
Вказівка виконавцеві.
Вправа3 Робота за компьютером ТУТ
Можете скористатися Онлайн студія Scratch
Або завантажити собі на комп'ютер ТУТ
Підказка ТУТ
Не забувайте, що елементи скрипта можна дублювати.
Домашнє завдання: виконати практичну роботу (Вправа1, Вправа2, Вправа3), результати надіслати вчителю Informatika1122017@gmail.com .
Урок 3 Дата: 17.04.2020
Тема: Проекти з вкладеними циклами та розгалуженнями.
Подивись презентацію:
Подивись презентацію:
Домашнє завдання: прочитати та проаналізувати підручник с. 131-136; Гра "Бджілка - вкладені цикли" з 3-го курсу (скрипт рівня 11, 12, 13 надіслати вчителю).
Урок 4 Дата: 24.04.2020
Тема: Розв'язання задачі методом поділу на підзадачі
1. Переглянути презентацію, звернути увагу на нові для Вас поняття.
2. Виконати інтерактивні вправи
Вправа1
Вправа2
Вправа3
3. Пройти тестування! Шановні учні! Тестування дозволяється проходити лише 1 раз!!! ТУТ
Домашнє завдання: повт. с.131-136
Урок 5 Дата: 08.05.2020
Тема: Практична робота №8 "Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі"
1. Уважно переглянути презентацію:
2. Робота за комп'ютером. Практична робота 8.
3. Передивись відео, воно допоможе тобі виконати Вправу 1:
4. Результати надіслати на ел.пошту
Informatika1122017@gmail.com
Урок 6 Дата: 14.05.2020
Тема: Підсумкова контрольна робота
Завантажити завдання ТУТ. Проходити лише 1 раз. На виконання у Вас 40 хвилин. Завдання буде доступне до 16.05 20:00.
Завантажити завдання ТУТ. Проходити лише 1 раз. На виконання у Вас 40 хвилин. Завдання буде доступне до 16.05 20:00.
Домашнє завданння: розробити сценарій майбутнього програмного проекту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий