Інформатика 8 клас

Результати виконаних завдань відсилати на електронну пошту:
Informatika1122017@gmail.com


8 клас
Урок №1 Дата: 19.03.2020
Тема: Поняття про мову гіпертекстової розмітки
Опорний конспект ТУТ
Презентація ТУТ
Подивись відео:
Відео1:
Відео2:


Домашнє завдання:
Збережений файл з розширенням html відправити на пошту вчителю
Informatika1122017@gmail.com.
Перевір себе:





Урок №2 Дата: 20.03.2020

Тема: Додавання до веб-сторінки гіпертекстових та графічних елементів.
Подивись презентацію:
Опорний конспект:
Домашнє завдання: опрацювати опорний конспект та вивчити основні теги для стильового оформлення сторінки.


Урок №3 Дата: 02.04.2020
Тема: Додавання до веб-сторінки мультимедійних елементів.
     Використання мультимедійних даних на веб-сторінках робить їх наочними, легкими для сприйняття. Крім того, завдяки поданню інформації не у вигляді тексту, який потрібно уважно читати, а у формі аудіозаписів та відеозображень, можна скоротити час перегляду. Завдяки спеціальним модулям, вбудованим у браузер, аудіо- та відеофайли можуть відтворюватися прямо у його вікні.
Опорний конспект ТУТ
Домашнє завдання: пройди он-лайн урок №12, 13 за посилання ТУТ. Зробити скрін екрану з балами, які отримали за даний урок та відправити вчителю на елекронну пошту
Informatika1122017@gmail.com .




Урок №3 Дата: 03.04.2020
Тема: Практична робота 13. Створення веб-сторінки мовою гіпертекстової розмітки.
Cтворіть веб-сторінку, яка на сірому тлі міститиме текст, відформатований у вказаний нижче спосіб.
Мова розмітки гіпертексту HTML.  Документ HTML можна розглядати як сукупність вказівок (команд) і даних (як безпосередньо розміщених у документів, так і пов'язаних з ним посиланнями), які при інтерпретації програмоюброузером відтворюють вигляд сторінок документу. 
Документ HTML складається з так званих тегів. Тег - це одиниця коду HTML, яка складається з "команди", поміщеної у кутові дужки < >. Теги бувають відкриваючими та закриваючими. Закриваючі теги починаються зі знаку /. Документи починаються і закінчуються тегами, які позначають його початок та кінець: <HTML> та </HTML> В межах документу виділяються дві області - заголовок та власне "тіло документу". Заголовок оголошується тегами <HEAD> та </HEAD> У межах заголовку можуть розміщуватись власне заголовок документу (відображається у верхній стрічці вікна броузера), він створюється тегами <TITLE> та </TITLE>; крім цього у заголовку документу може міститися тег <META>, який використовується для технічного опису документу (інформація для пошукових програм), а також тег <STYLE>, який використовується для опису стилів, які використовуються у документі. Наступним розділом документу HTML є розділ "тіла документу". Він починається тегом <BODY>, а закінчується тегом </BODY> . 
1. Створіть у текстовому редакторі HTML-сторінку, використовуючи теги, за допомогою яких настроюють відповідний до вибраного варіанта вигляд веб-сторінки. 
3. Збережіть документ у файлі з розширенням .html.
4. Відкрийте створену веб-сторінку у вікні браузера. Перегляньте веб-сторінку. У разі виявлення помилок у відтворенні тексту відредагуйте HTML-документ. 
ПІДКАЗКА
Домашннє завдання: створену веб-сторінку відправити вчителю на  на елекронну пошту
Informatika1122017@gmail.com.



Урок №4 Дата: 09.04.2020

Тема: Розв'язування компетентнісних завдань та виконання проекту.

Створіть сайт, у якому на головній сторінці розмістіть опис проекту «Ярмарок професії»  з відомостями про професію, яку ви представляєте та з посиланням на сайти навчальних закладів, у яких можна опанувати обрану професію. Створіть web-сторінку з використанням HTML. Немає різниці у верхньому чи нижньому регістрі будуть набрані теги коду. Після набору і редагування збережіть документ у файл з розширенням html. Або створіть цю веб-сторінку за допомогою сервісу Google Сайти. Про результати роботи повідомити вчителя Informatika1122017@gmail.com.

Матеріал для повторення:





Домашнє завдання: виконати проект та відправити вчителю.




Урок №5 Дата: 10.04.2020
Тема: Поняття мультимедіа. Кодування аудіо- та відеоданих.

Понад 90 % інформації з навколишнього середовища людина сприймає за допомогою зору і слуху, тому відео- й аудіоматеріали є і найбільш інформативними.
Для створення та перегляду мультимедіа іс­нує багато програм. Ви вже навчилися користу­ватися деякими з них, наприклад програмами для створення комп’ютерних презентацій, муль­тимедійним програвачем, графічним редактором тощо.

У цьому розділі ви навчитеся створювати й опрацьовувати не лише тексти і графіку, а й такі об'єкти мультимедіа, як аудіо та відео, опануєте створення відеокліпу й розміщення матеріалів в Інтернеті.
Для зберігання усіх кадрів одного художнього фільму серед­ньої тривалості потрібно сотні гігабайт пам’яті, а це десятки DVD-дисків.
Завдяки сучасним технологіям відеофайли можна «стискати» прак­тично без втрати якості, що робить їх обсяг у сотні разів меншим, ніж при збереженні фільму в покадровому режимі. Для стиснення і від­творення такого відео потрібні спеціальні програми — кодеки (від слів кодувати — декодувати).

Домашнє завдання: опрацювати підручник с. 80-81

Урок №6 Дата: 16.04.2020
Тема: Формати аудіо- та відеофайлів.
   Сьогодні ми з вами продовжимо знайомство з цікавою та важливою темою курсу Інформатики, а саме «Опрацювання об’єктів мультимедіа».
  А́удіо (лат. audio «чую») — загальний термін, що стосується звукових технологій. Найчастіше під терміном «аудіо» розуміють звук, записаний на звуковому носії; рідше під аудіо мається на увазі запис і відтворення звуку та відповідна апаратура.
     Відео - це потік нерухомих зображень – кадрів.
     Кодек – це програма, що перетворює потік даних або сигналів у цифрові коди, або навпаки.

Переглянь презентацію:



      Розглянемо найпоширеніші з форматів:

1. Формати аудіо

1) Формати без стиснення

   CDDA Audio CD, розроблений Philips і Sony (від 1980).

   SACD Super Audio Compact Disc, розроблений Philips і Sony

   WAV Microsoft Wave (Waveform audio format). 

2) Формати зі стисненням:

Без втрат

   APE Monkey's Audio (.ape, .apl)

   FLAC вільний кодек з проекту Ogg vorbis

   WMA Windows Media Audio 9.1 Lossless

З утратами

   AAC (.m4a, .mp4, .m4p, .aac) Advanced Audio Coding

   Doulby Digital (AC-3)

   Ogg vorbis

   MP3 (MPEG Layer 3)

   Musepack (.mpc)

   RealAudio (.ra, .rm)

   TvinVQ (.vqf)

   WMA Windows Media Audio

3) Формати звукосинтезу

   MIDI Musical Instrument Digital Interface

   MOD формат музичних композицій комп'ютерів Amiga
2. Відеоформати:
А)         WМV (Windows Media Video) Це дуже стиснутий формат, який потребує мінімальний обсяг дискового простору на жорсткому диску комп’ютера.
Б)  MPEG (Moving Pictures Experts Group) забезпечує ще вищу якість, підтримує додаткові можливості (захист від несанкціонованого копіювання, використання інтерактивних елементів) і потокове передавання відео.
В) SWF    (Відео Flash)   Цей формат файлу здебільшого використовується для передавання відео через Інтернет за допомогою програвача Adobe Flash
3. Медіаконтейнер - це формат, що дає змогу розміщувати в одному файлі мультимедійні дані різних типів і синхронізувати звук; відеозображення й текстову інформацію.
Медіаконтейнери:
1)         WAV (Waveform Audio Format) Звук у форматі WAV зберігається без втрати якості, але відсутність стиснення призводить до того, що обсяги wav-файлів дуже великі.
2)    AVI (Audio and Video Interleaved) Надає можливість об'єднувати нестиснені або закодовані різноманітними кодеками аудіо- та відеодані
MOV (QuickTime Моvіе) Як і формат AVI, дозволяє поєднувати аудіо- та відеопотоки, закодовані в різний спосіб, розроблений для програвача QuickTime.
   
ПОДИВИСЬ ВІДЕО:     

Домашнє завдання: опрацювати опорний конспект, пройти онлайн тестування ТУТ.


Урок №7 Дата: 17.04.2020
Тема: Програмне забезпечення для опрацювання об'єктів мультимедіа. Засоби перетворення аудіо- й відеоформатів.

Для відтворення (прослуховування чи перегляду) аудіо- та відеофайлів використовують спеціальні програми — програвачі - плєєри
1)    RealPlayer. Програвач відтворює звук та відео більшості відомих форматів, зокрема потокових, дає змогу записувати аудіофайли на компакт-диски в аналоговому вигляді.
2)    QuickTime PlayerЦей програвач дає змогу створювати і редагувати звук та відео, перекодовувати й зберігати їх у різних форматах.
3)    WinAmpУніверсальний програвач мультимедійних файлів, який відтворює файли практично всіх поширених аудіо- та відео форматів
4)    Media Player Classic.  Безкоштовний програвач з простим і зручним інтерфейсом.
5)    Windows Media Player.  Цей програвач відтворює аудіо- та відеофайли більшості популярних форматів. Він входить до складу операційної системи Windows
5. Утиліти-конвертери мультимедіа – це програми, що займаються конвертацією файлів, що належать до одного типу даних, але в різних форматах: аудіо, відео, графічні.
Універсальні конвертери дають можливість змінювати параметри формату або формат файлів різних типів. Прикладом такого конвертеру відео та аудіоформатів є Any Video Converter Freeware та ін.
Давайте виконаємо конвертацію невеликого відео файлу у формат, який підтримується програмою для створення кліпів.

Програми для запису звуку  і відео (програмами захоплення звуку,  відео) називають програмами граберами.  Це такі програми як Exact Audio Copy, Wondershare Streaming Video Recorder та ін.
Windows Movie Maker – це програма для створення, редагування і монтажу відеороликів або відеофільмів.
Кліп - це невеликі за розмірами відеофільми.
Щоб викликати програму Windows Movie Maker потрібно натиснути Пуск-Усі програми- Windows Movie Maker.

Щоб вставити Графічні зображення використовують команду Імпорт зображень, після чого переносимо фото в розкадровку (внизу вікна програми) та налаштовуємо тривалість показу.

6. Формати які підтримує Windows Movie Maker
Файли відео: asf, wmv, avi
    * Файли фільмів: MPEG1, mpeg, mpg, m1v, mp2
    * Звукові файли:. wav, snd, au, aif, aifc, aiff
    * Файли Windows Media: asf, wm, wma, wmv
    * Як і раніше зображень: bmp, jpg, jpeg, jpe, jfif, gif

    * Аудіо формату MP3: mp3
Переглянь презентацію:



Домашнє завдання: пройти онлайн тестування ТУТ; проаналізувати с. 81-83.

Урок №8 Дата: 23.04.2020
Тема: Захоплення аудіо й відео, створення аудіо-. відеофрагментів.

1. Переглянути презентацію "Захоплення аудіо та відео, створення аудіо-, відео фрагментів. Побудова аудіо- та відеоряду".







2. Опрацювати підручник с.85-89
3. Пройти інтерактивні вправи
    Вправа1
    Вправа2
4. Виконати Вправа3 с.86
5. Переглянь відео 




6. Пройти онлайн тестування ТУТ (проходити лише один раз)


Урок №9 Дата: 24.04.2020
Тема: Побудова аудіо- й відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами.

1. Уважно переглянути презентацію


2. Опорний конспект опрацювати

3. Робота з комп'ютером: складіть сценарій і створіть за ним в обраному вами відеоредакторі відеофільм до Дня перемоги та привітання ветеранів. Підготуйте і включіть до відеофільму титульний слайд. Самостійно доберіть музику, яка повинна звучати протягом усього відеофільму. Надайте доступ вчителю до вашого відеофільму. (до 30.04.2020)

Домашнє завдання: опрацювати параграф 12.1-12.2 та опорний конспект. 

Урок №9 Дата: 30.04.2020
Тема: Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

1. Уважно переглянути презентацію



2. Проаналізувати підручник п. 12.3-12.5 с. 92-93.

3. Робота з комп’ютером:
    Складіть сценарій і створіть за ним в обраному вами відеоредакторі відеофільм про Лесю Українку до уроків української літератури.
   У відеофільмі використайте фрагмент з фільму «Великі українці. Леся Українка» і фотографії поетеси та пам’ятників Лесі Українці. Підготуйте і включіть до відеофільму титульний слайд та титри супроводу. Самостійно доберіть музику, яка повинна звучати протягом усього відеофільму. 

Домашнє завдання: створене відео надіслати на ел.пошту Informatika1122017@gmail.com .

Урок №10 Дата: 07.05.2020
Тема: Сервіси для роботи з аудіо- й відеоданими та публікування їх в Інтернеті. рвіси для роботи з аудіо- й відеоданими та публікування їх в Інтернеті.

1. Уважно переглянути презентацію



2. Проаналізувати підручник с. 94-96.

Домашнє завдання: Пройди онлайн тестування ТУТ 


Урок №11 Дата: 08.05.2020
Тема: Практична робота 16. Сервіси для роботи з аудіо- й відеоданими та публікування їх в Інтернеті.

1. Уважно переглянути презентацію



2. Виконай практичну роботу. Обери лише одне завдання. Результати виконання надішли на ел. пошту Informatika1122017@gmail.com.



3. Повторити підручник параграф 12 с. 88-96


Урок №12 Дата: 14.05.2020
Тема: Розв'язування компетентнісних завдань.

1. Уважно переглянути презентацію



Пройти онлайн тестування ТУТ

Домашнє завдання: проаналізувати с.235-236.


Урок №13 Дата: 15.05.2020
Тема: Підсумкова контрольна робота

Отримати завдання ТУТ. Проходити тест лише 1 раз. На виконання у Вас 40 хвилин. Завдання доступні до 17.05 20:00.


Урок №14 Дата: 21.05.2020
Тема: Розв'язування компетентнісних завдань.

1. Уважно переглянути презентацію




ВИКОНАТИ Умова задачі1
Домашнє завдання: Створити презентацію із результатами досліджень та висновками.



Урок №15 Дата: 22.05.2020

Тема: Розв'язування компетентнісних завдань.

Тема проекту
Ремонт у кімнаті
Завдання:
     Зробити розрахунки для ремонту у кімнати максимально вигідно.
Обрати найвигідніші матеріали
План
1.   Обрати дизайн для кімнати
2.   Змінити покриття полів
3.   Вирівняти стелю
4.   Обрати матеріали для естетичного оформлення кімнати ( шпалери, фарба, багети…)
5.   Замінити вікна та двері
6. Для цього використаємо інтернет-ресурсу https://planner5d.com/ru/e/
7..Зробити розрахунки у програмному забезпечені Excel.

Дізнатися біьше про Planner 5d


Приклад оформлення звіту ТУТ


Домашнє завдання: виконати задачу2, надати доступ до матеріалів учителю.



Урок №16-17 Дата: 28.05.2020, 29.05.2020
Тема: Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

     Добігає кінця навчальний рік. Сподіваюся, він був плідний та корисний для вас. Попереду на вас чекають канікули — незабутній час. Проведіть їх із користю і не забувайте про правила, які збережуть вам здоров’я та гарний настрій! До побачення!


Комментариев нет:

Отправить комментарий