Інформатика 4 клас.

Результати виконаних завдань відсилати на електронну пошту:
Informatika1122017@gmail.com


4 клас
Урок 1  Дата: 20.03.2020
Тема:  Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами.
Опорний конспект:
Подивись презентацію:
Виконай інтерактивні вправи:
https://learningapps.org/987865

Урок 2 Дата: 03.04.2020
Тема: Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації.

 Що таке інформація? (відомості, повідомлення про навколишній світ і явища у ньому.)
 Чим людина сприймає інформацію? (органами чуття).
 Які органи чуття має людина? (очі, ніс, вуха, язик, пальці).
     Давайте, тепер складемо відповідність малюнків і видів інформації за способами сприйняття.



 Орган чуття, що сприймає звукову інформацію. (Вухо)
 Орган чуття, що сприймає дотикову інформацію. (Шкіра)
 Орган чуття, що сприймає смакову інформацію. (Язик)
 Орган чуття, що сприймає інформацію про запах. (Ніс)
 Орган чуття, що сприймає інформацію про колір, форму. (Очі)

Подивись презентацію:




Домашнє завдання ТУТ

Урок 3 Дата: 10.04.2020
Тема: Комп'ютери та їх різновиди.


У сучасному світі для виконання інформаційних процесів використовують різноманітні засоби інформаційних технологій.
Одним із таких пристроїв є комп'ютер.
Розглянемо загальну схему різновидів комп'ютерів.

Отже, всі комп'ютери можна розділити на суперкомп'ютери, персональні комп'ютери та мікрокомп'ютери.
Розглянемо спочатку персональні комп'ютери (ПК).
Вони є найпоширенішими на сьогоднішній час.
Персональні комп'ютери розділяють на стаціонарні, ноутбуки, нетбуки та мобільні.

Як правило, у комп'ютерному класі ти працюєш зі стаціонарними комп'ютерами.
Стаціонарний комп'ютер — це комп'ютер, який встановлений у певному приміщені та постійно підключений до електромережі.

Стаціонарний — означає непереносний, який стоїть на одному місці.
Зазвичай такі комп'ютери більші та потужніші за інші типи персональних комп'ютерів.

Офісні ПК призначені для опрацювання та зберігання в першу чергу текстових та числових даних.
Домашні комп'ютери використовують не тільки для розв'язування задач, а й для відтворення музики, відеофільмів, створення комп'ютерних фотоальбомів.
Ігрові ПК призначені для комп'ютерних ігор. Можуть мати додаткові ігрові пристрої введення та виведення даних: джойстик, руль, педалі тощо.
Також одним із сучасних видів стаціонарних комп'ютерів є моноблоки.
Моноблоки — вид стаціонарного комп'ютера, у якому системний блок і монітор складає єдине ціле.
Усі компоненти та плати поміщаються у відсік, який кріпиться на звороті монітора. Має естетичний вигляд і не займає багато місця.

Домашнє завдання: опрацювати опорний конспект.


Урок 3 Дата: 17.04.2020
Тема: Складові комп'ютера.

Опрацюйте презентацію.
Під час перегляду презентації будьте уважні і запам’ятовуйте назви пристроїв, про які ви будете читати на слайдах.



Виконай інтерактивну

Вправа1: ТУТ
Вправа2: ТУТ
Вправа3: ТУТ

Домашнє завдання: пройти онлайн тестування ТУТ (тестування проходити один раз).



Урок 4 Дата: 24.04.2020
Тема: Пристрої введення та виведення інформації.

Опрацюйте презентацію.
Під час перегляду презентації будьте уважні і запам’ятовуйте назви пристроїв, про які ви будете читати на слайдах.



Виконай інтерактивні вправи
Вправа1
Вправа2

Домашнє завдання: пройти онлайн тестування ТУТ (тестування проходити один раз).


Урок 5 Дата: 08.05.2020
Тема: Зберігання інформації. Носії інформації.

Під час перегляду презентації будьте уважні і запам’ятовуйте назви пристроїв, про які ви будете читати на слайдах.



Фізкультхвилинка



Виконай інтерактивні вправи:
Вправа 1
Вправа 2
Вправа 3

Домашнє завдання: пройти онлайн тестування ТУТ (тестування проходити один раз).


Урок 6 Дата: 15.05.2020
Тема: Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.

Під час перегляду презентації будьте уважні і запам’ятовуйте назви пристроїв, про які ви будете читати на слайдах.



Декодуй та назви подане повідомлення:






Домашнє завдання: опрацюйте презентацію та декодуй повідомлення.


Урок 7 Дата: 22.05.2020
Тема: Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.

Під час перегляду презентації будьте уважні і запам’ятовуйте назви пристроїв, про які ви будете читати на слайдах.



Фізкультхвилинка


Домашнє завдання: опрацювати презентацію.


Комментариев нет:

Отправить комментарий