Результати виконаних завдань відсилати на електронну пошту:
Informatika1122017@gmail.com
4 клас
Урок 1 Дата: 20.03.2020
Тема: Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами.
Опорний конспект:
Подивись презентацію:
Виконай інтерактивні вправи:
https://learningapps.org/987865
Урок 2 Дата: 03.04.2020
Тема: Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації.
Що таке інформація? (відомості, повідомлення про навколишній світ і явища у ньому.)
Чим людина сприймає інформацію? (органами чуття).
Які органи чуття має людина? (очі, ніс, вуха, язик, пальці).
Давайте, тепер складемо відповідність малюнків і видів інформації за способами сприйняття.
Орган чуття, що сприймає звукову інформацію. (Вухо)
Орган чуття, що сприймає дотикову інформацію. (Шкіра)
Орган чуття, що сприймає смакову інформацію. (Язик)
Орган чуття, що сприймає інформацію про запах. (Ніс)
Орган чуття, що сприймає інформацію про колір, форму. (Очі)
Подивись презентацію:
Урок 2 Дата: 03.04.2020
Тема: Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації.
Що таке інформація? (відомості, повідомлення про навколишній світ і явища у ньому.)
Чим людина сприймає інформацію? (органами чуття).
Які органи чуття має людина? (очі, ніс, вуха, язик, пальці).
Давайте, тепер складемо відповідність малюнків і видів інформації за способами сприйняття.
Орган чуття, що сприймає звукову інформацію. (Вухо)
Орган чуття, що сприймає дотикову інформацію. (Шкіра)
Орган чуття, що сприймає смакову інформацію. (Язик)
Орган чуття, що сприймає інформацію про запах. (Ніс)
Орган чуття, що сприймає інформацію про колір, форму. (Очі)
Подивись презентацію:
Домашнє завдання ТУТ
Урок 3 Дата: 10.04.2020
Тема: Комп'ютери та їх різновиди.
Урок 3 Дата: 10.04.2020
Тема: Комп'ютери та їх різновиди.
У сучасному
світі для виконання інформаційних процесів використовують різноманітні засоби
інформаційних технологій.
Одним із таких
пристроїв є комп'ютер.
Розглянемо
загальну схему різновидів комп'ютерів.
Отже, всі
комп'ютери можна розділити на суперкомп'ютери, персональні комп'ютери та
мікрокомп'ютери.
Розглянемо
спочатку персональні комп'ютери (ПК).
Вони є
найпоширенішими на сьогоднішній час.
Персональні
комп'ютери розділяють на стаціонарні, ноутбуки, нетбуки та мобільні.
Як правило, у
комп'ютерному класі ти працюєш зі стаціонарними комп'ютерами.
Стаціонарний
комп'ютер — це комп'ютер, який встановлений у певному приміщені та
постійно підключений до електромережі.
Стаціонарний — означає непереносний, який стоїть на одному місці.
Зазвичай такі
комп'ютери більші та потужніші за інші типи персональних комп'ютерів.
Офісні ПК призначені для опрацювання та зберігання в першу чергу текстових та
числових даних.
Домашні
комп'ютери використовують не тільки для розв'язування
задач, а й для відтворення музики, відеофільмів, створення комп'ютерних
фотоальбомів.
Ігрові ПК призначені для комп'ютерних ігор. Можуть мати додаткові ігрові пристрої
введення та виведення даних: джойстик, руль, педалі тощо.
Також одним із
сучасних видів стаціонарних комп'ютерів є моноблоки.
Моноблоки — вид стаціонарного комп'ютера, у якому системний блок і монітор
складає єдине ціле.
Усі
компоненти та плати поміщаються у відсік, який кріпиться на звороті
монітора. Має естетичний вигляд і не займає багато місця.
Домашнє завдання: опрацювати опорний конспект.
Урок 3 Дата: 17.04.2020
Тема: Складові комп'ютера.
Опрацюйте презентацію.
Під час перегляду презентації будьте уважні і запам’ятовуйте назви пристроїв, про які ви будете читати на слайдах.
Виконай інтерактивну
Вправа1: ТУТ
Вправа2: ТУТ
Вправа3: ТУТ
Домашнє завдання: пройти онлайн тестування ТУТ (тестування проходити один раз).
Урок 4 Дата: 24.04.2020
Тема: Пристрої введення та виведення інформації.
Опрацюйте презентацію.
Під час перегляду презентації будьте уважні і запам’ятовуйте назви пристроїв, про які ви будете читати на слайдах.
Виконай інтерактивні вправи
Вправа1
Вправа2
Домашнє завдання: пройти онлайн тестування ТУТ (тестування проходити один раз).
Урок 5 Дата: 08.05.2020
Тема: Зберігання інформації. Носії інформації.
Під час перегляду презентації будьте уважні і запам’ятовуйте назви пристроїв, про які ви будете читати на слайдах.Фізкультхвилинка
Виконай інтерактивні вправи:
Вправа 1
Вправа 2
Вправа 3
Домашнє завдання: пройти онлайн тестування ТУТ (тестування проходити один раз).
Урок 6 Дата: 15.05.2020
Тема: Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.
Під час перегляду презентації будьте уважні і запам’ятовуйте назви пристроїв, про які ви будете читати на слайдах.
Під час перегляду презентації будьте уважні і запам’ятовуйте назви пристроїв, про які ви будете читати на слайдах.
Декодуй та назви подане повідомлення:
Домашнє завдання: опрацюйте презентацію та декодуй повідомлення.
Урок 7 Дата: 22.05.2020
Тема: Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.
Під час перегляду презентації будьте уважні і запам’ятовуйте назви пристроїв, про які ви будете читати на слайдах.
Під час перегляду презентації будьте уважні і запам’ятовуйте назви пристроїв, про які ви будете читати на слайдах.
Фізкультхвилинка
Комментариев нет:
Отправить комментарий